×
×

Kiedy sporządzić wykaz synchronizacyjny?

Zadaniem wykazu synchronizacyjnego jest doprowadzenie do zgodności oznaczenia i powierzchni działek w Księdze Wieczystej z zapisami w bazie EGiB. 

Sporządza się go jako załącznik do mapy z projektem podziału nieruchomości (zatwierdzanego decyzją administracyjną) oraz dołącza jako wykaz zmian danych ewidencyjnych do operatu technicznego.

Wykazu synchronizacyjnego nie sporządza się w przypadku podziału nieruchomości rolnej/leśnej. Wykaz zmian gruntowych dołączony do takiego projektu zawiera komplet informacji czyli zmianę ogólnej powierzchni, a także nowe numery i powierzchnie działek oraz klasoużytków.

Co powinien zawierać wykaz synchronizacyjny :
- dane dotyczące położenia działki: gmina, obręb i numer ewidencyjny działki
- numer księgi wieczystej nieruchomości

 


 

button_poprzedni-temat.png button_nastepny-temat.png
 
button_powrot-do-pytan.png