WAŻNA INFORMACJA: UWAGA! zmiana numerów rachunków bankowych - aktualny wykaz***Zasady obsługi klientów od 16.05.2022 r. Zarządzenie Starosty Opolskiego w sprawie organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Opolu***Darmowe porady prawne-zapisy tel 77-5415169 od 21.02.2022 r. porady prawne wracają do formy stacjonarnej***Koronawirus - ważne telefony***

×
×

"Odmrażanie" urzędów? Starostwo zrobiło to dużo wcześniej

urzadurzad.jpeg

Od poniedziałku 25 maja urzędy zostały zobowiązane do wznowienia bezpośredniej obsługi klientów. Natomiast nasze Starostwo obsługuje ich już od kilku tygodni. - Właściwie nie mieliśmy przestoju w tym zakresie, nasi klienci byli cały czas obsługiwani, tylko na nieco mniejszą skalę. Oczywiście z pewnymi ograniczeniami co do liczby wpuszczanych osób i przy zachowaniu zasad związanych z dezynfekcją rąk, maseczkami czy zachowaniem odstępów - mówiła w Radio Doxa wicestarosta Leonarda Płoszaj.

- W wydziałach i jednostkach zlokalizowanych w budynkach, które dzielimy wspólnie z innymi samorządami przyjmujemy takie zasady obsługi Klienta jakie przyjęły te samorządy - dodaje wicestarosta. - Tak jest na przykład z Wydziałem Geodezji i Kartografii oraz Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, które mają siedzibę w budynku dzielonym z Urzędem Miasta Opole,  przy Pl. Wolności - dodaje wicestarosta.

Informacja o szczegółowych zasadach obsługi Klientów są dostępne na stronie internetowej powiatu i w wersji papierowej na drzwiach wejściowych do budynków Starostwa. 

Oto link do informacji o zasadach obsługi Klienta w Radio Doxa, w której wypowiada się wicestarosta Leonarda Płoszaj i Maria Misztal z Wydziału Komunikacji.  

http://doxa.fm/audycja/obsluga-klientow-w-starostwie-powiatowym-w-opolu/