WAŻNA INFORMACJA: PILNE! Zarządzenie Starosty Opolskiego w sprawie organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Opolu***Patronaty Starosty Opolskiego zawieszone do odwołania z powodu przesunięcia środków w budżecie na walkę z koronawirusem***KORONAWIRUS - ZBIORCZA INFORMACJA, AKTUALIZOWANA***Koronawirus - ważne telefony***Nowy Regulamin przyznawania Patronatu Starosty Opolskiego od dn. 01.03.2020 r. - Patronaty Starosty Opolskiego***Komunikat w związku z wystąpieniem u ptactwa na terenie kraju ognisk grypy ptaków A/H5N8/***Rzecznik Konsumentów








 

×
×

Wydział Komunikacji - aktualne zasady obsługi Klienta

Zanim wybierzecie się Państwo do Wydziału Komunikacji, przeczytajcie koniecznie tę informację:

- przyjęcia Klientów odbywają się wyłącznie po dokonaniu rezerwacji telefonicznej lub internetowej

- Klienci tego wydziału wchodzą wyłącznie od ul. 1 Maja 29

- w korytarzu przed salą operacyjną Wydziału Komunikacji mogą znajdować się maksymalnie 3 osoby

- w trakcie oczekiwania muszą zachować między sobą bezpieczną odległość, co najmniej 1,5 m

- na sali operacyjnej Wydziału Komunikacji (z wyjątkiem pracowników) mogą przebywać tylko osoby wezwane przez pracownika

- po wezwaniu na salę operacyjną Klient zobowiązany jest do podejścia wprost do wyznaczonego stanowiska

- Klient, który działa w imieniu osób trzecich (niespokrewnionych) będzie obsługiwany wyłącznie w pokojach numer 2 i 3 ‼️ Po uprzednim umówieniu się telefonicznym i uzgodnieniu terminu wizyty. Tam też zostawia dokumenty do dalszego rozpatrzenia (jednorazowo maksymalnie 5 spraw).

- przed pokojami numer 2 i 3 może znajdować się wyłącznie 1 Klient, który zostawia dokumenty do rozpatrzenia.

- o rozpatrzeniu sprawy i formie odbioru dokumentów Klient jest informowany telefonicznie.

Wszystkie dotąd wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu Starostwa były i są wprowadzane w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów.

Wszyscy czekamy na powrót do normalności i dziękujemy naszym Klientom za cierpliwość i wyrozumiałość.