Ważna informacja dla Klientów Starostwa
Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią zarządzenia Starosty Opolskiego, dotyczącego funkcjonowania Starostwa i obsługi Klientów.
W skrócie:
nadal w przypadkach, w których jest to możliwe, zalecane jest załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także przy użyciu profilu zaufanego ePUAP.
Klientów po obowiązkowym okazaniu dokumentu tożsamości wpisujemy do księgi ewidencji wejść do budynku.
Klient w urzędzie zobowiązany jest do przestrzegania obowiązku zakrywania ust i nosa oraz do dezynfekcji dłoni przed wejściem do budynku.
wydzielone są strefy obsługi Klienta wraz z wejściami w budynkach Starostwa Powiatowego w Opolu:
Strefa I - wejście od ulicy 1 Maja 29, Opole – Wydział Komunikacji,
Strefa II - wejście od ul. Reymonta 59, Opole - Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska, Wydział Organizacyjnego, Wydział Administracyjno-Gospodarcz
Strefa III - wejście pl. Wolności 7-8, Opole –Wydział Geodezji i Kartografii, Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,
Strefa IV - wejście ul. Książąt Opolskich 27, Opole – Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
Strefa V – wejście ul. Opolska, Niemodlin – Wydział Geodezji i Kartografii.
Co do zasad obsługi Klientów w poszczególnych strefach, są one szczegółowo opisane w zarządzeniu Starosty. https://powiatopolski.pl/