WAŻNA INFORMACJA: PILNE! Zarządzenie Starosty Opolskiego w sprawie organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Opolu***Darmowe porady prawne-zapisy tel 775415169***Patronaty Starosty Opolskiego zawieszone do odwołania z powodu przesunięcia środków w budżecie na walkę z koronawirusem***KORONAWIRUS - ZBIORCZA INFORMACJA, AKTUALIZOWANA***Koronawirus - ważne telefony***Nowy Regulamin przyznawania Patronatu Starosty Opolskiego od dn. 01.03.2020 r. - Patronaty Starosty Opolskiego***Komunikat w związku z wystąpieniem u ptactwa na terenie kraju ognisk grypy ptaków A/H5N8/***Rzecznik Konsumentów








 

×
×

Internetowa rejestracja terminu w Wydziale Komunikacji

Szanowni Państwo Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu obsługuje mieszkańców miast i gmin: Prószków, Tułowice, Niemodlin, Ozimek, Popielów, Turawa, Dobrzeń Wielki, Komprachcice, Dąbrowa, Łubniany, Murów, Chrząstowice, Tarnów Opolski
 

UWAGA!

Na podstawie zarządzenia Starosty Opolskiego  Nr OR120.18.2020  z dnia 20 kwietnia 2020 r. uprzejmie informujemy, że osoby trzecie (niespokrewnione) działające w imieniu właścicieli pojazdów są obsługiwane w wyznaczonych pokojach na parterze budynku starostwa przy ul.1 Maja 29 i nie dokonują rezerwacji terminu drogą elektroniczną za pośrednictwem udostępnionego kalendarza. Niedostosowanie się będzie skutkowało odmową bezpośredniej obsługi interesanta na sali operacyjnej Starostwa Powiatowego w Opolu.

 

Można wybrać termin załatwienia sprawy w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu, klikając w link: Elektroniczny system rejestracji terminu

Następnie po przejściu na stronę:

1. Proszę wybrać datę, godzinę, podać imię i nazwisko, a następnie wpisać adres mailowy, na który przyjdzie wiadomość. Rezerwację należy zaakceptować. Po zaakceptowaniu otrzymają Państwo kod, który będzie potrzebny w czasie wizyty w Urzędzie.  

2. W wyznaczonym dniu, nie wcześniej niż 15 minut przed terminem umówionej wizyty proszę pobrać bilet z biletomatu znajdującego się w Urzędzie - opcja "Rezerwacja internetowa", wpisując kod liczbowy, który otrzymali Państwo w wiadomości mailowej.

3. W przypadku gdy nie będą Państwo mogli przyjść do nas w umówionym terminie prosimy o anulowanie wizyty w sposób wskazany w wiadomości mailowej.

4. Klient może w jednym dniu wszcząć maksymalnie pięć spraw, bez względu na to, czy dokonał rezerwacji drogą elektroniczną, czy pobrał bilet po przyjściu do urzędu.