Zamówienia publiczne i zapytania ofertowe do 30.000 euro - do 31.12.2020 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty GK.6623.5.2020.MKo z dn. 07.12.2020 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity. Dz. U. z 2020 r. poz.2052) dot. dz. nr 144 arkusz mapy 1 o ogólnej powierzchni 1,7320 ha, dotyczącej części użytku gruntowego LsV - Lasy klasy V o powierzchni 0,1146 ha obręb Rzędów, gm. Turawa
Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2020 r. na dostawę materiałów eksploatacyjnych do komputerów:
Materiały eksploatacyjne na 2021 r - zaproszenie .pdf
Materiały eksploatacyjne na 2021 r - wzór umowy.pdf
Materiały eksploatacyjne na 2021 r - Kosztorys ofertowy.pdf
Materiały eksploatacyjne na 2021 r - Kosztorys ofertowy.xls
Termin składania ofert do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 10:00.
Wynik zapytania ofertowego - notatka służbowa z dnia 22.12.2020 r..pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2020 r. na „Wykonanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Opolskiego – Starostwa Powiatowego w Opolu na okres 3 lat”
Zapytanie ofertowe na obsługę bankową - Powiat Opolski - na okres od 01.01.2021 do 31.12.2023.pdf
mail do kontaktów: zamowienia@powiatopolski.pl
Pytania i odpowiedzi do zapytania z dnia 08.12.2020 r. na „Wykonanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Opolskiego – Starostwa Powiatowego w Opolu na okres 3 lat”
Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego - obsługa bankowa 2021-2023.pdf
Zmiana terminu składania ofert z dnia 15.12.2020 r. do godz. 15.00 na 17.12.2020 r. do godz. 13.00
Zamawiający odstępuje od rozstrzygnięcia postępowania w sprawie zapytania ofertowego pn. „Wykonanie obsługi bankowej budżetu Powiatu Opolskiego – Starostwa Powiatowego w Opolu na okres 3 lat” z dnia 8 grudnia 2020 r. Nr FN.3052.8.2020.RN i zamyka zapytanie ofertowe bez zawarcia umowy.
Zapytanie ofertowe z dnia 04.12.2020 r. na Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Powiatu Opolskiego wskazanych wykonawcy przez Policję:
Zapytanie ofertowe z dnia 04.12.2020 r. na Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu.pdf
Załącznik-nr-1-do-zapytania-ofertowego.docx
Załącznik-nr-2-do-zapytania-ofertowego.docx
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty GK.6623.7.2020.DK z dn. 10.11.2020 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity. Dz. U. z 2020 r. poz.276 z późn. zm.) dot. dz. nr 19 K.m.5 obręb Daniec, gmina Chrząstowice, dz. nr 525 K.m.5 obręb Ochodze, gmina Komprachcice
Protokół z dn. 26.10.2020 r. z wyboru oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. Oprawa introligatorska dokumentacji Wydziału Geodezji i Kartografii .pdf
Zapytanie ofertowe dot. " Ochrona osób i mienia, monitoring oraz konwój i inkaso wartości pieniężnych" dla Starostwa Opolskiego
Zapytanie ofertowe ochrona 2020-2021.pdf
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - ochrona, monitoring i konwój.doc
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - ochrona, monitoring, konwój.pdf
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - ochrona, monitoring, konwój.docx
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - ochrona, monitoring, konwój.pdf
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty GK.6623.3.2020.DK z dn. 26.06.2020 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity. Dz. U. z 2020 r. poz.276 z późn. zm.) dot. dz. nr 171/27, AM 1, obręb Mnichus, gmina Ozimek
Zapytanie ofertowe dot. udzielenia licencji na używanie programu ESET:
Zapytanie ofertowe - licencje ESET Endpoint Security - 130 szt..pdf
Termin składania ofert mija dnia 4 maja 2020 r. o godzinie 9:00.
Zapytanie ofertowe z dnia 23.03.2020 r. na dostawę serwera, oprogramowania oraz licencji:
(w związku z pytaniami Oferentów i koniecznością doprecyzowania zapytania ofertowego w kwestii wymaganych licencji firmy Microsoft, termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 3 kwietnia 2020 r. do godz. 12.00)
Zapytanie ofertowe - serwer.pdf
Specyfikacja - serwer.pdf - zawiera aktualizację z dnia 27 marca 2020 r. z godz. 9.00 (patrz niżej).
Wynik zapytania ofertowego - serwer, oprogramowanie oraz licencje.pdf
Wyjasnienia dot. wymaganych licencji Microsoft v2.pdf - stan na godz. 10:40 z dnia 31.03.2020 r.
Poniższe wyjaśnienia są nieaktualne jeśli chodzi o liczbę wymaganych licencji na rdzeń procesora - wymagane są 32 licencje na rdzeń procesora - aktualizacja z dnia 27 marca 2020 r. z godz. 9.00.
Wyjasnienia dot. wymaganych licencji Microsoft.pdf - stan na godz. 12.00, dnia 26 marca 2020 r.
Aktualizacja z dnia 27 marca 2020 z godz. 9.00 - po powzięciu informacji o fakcie, że użytkowanie 2-óch licencji Microsoft Server 2019 Standard wymaga także zdwojenia licencjonowania dotyczącego liczby rdzeni procesora, zmodyfikowano liczbę wymaganych licencji Microsoft na rdzeń - było 16 szt., ma być 32 szt.
Specyfikacja - serwer.pdf - specyfikacja nieaktualna; sprzed 27 marca 2020r. godz. 9:00.
Zapytanie ofertowe z dnia 18.03.2020 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf
Specyfikacja - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf - zawiera aktualizację z dnia 24 marca 2020 r. z godz. 13:50 (patrz niżej),
Wzór umowy - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf
Aktualizacja z dnia 24 marca 2020 r. z godz. 13:50 - zmodyfikowano pozycję 12. (było "Switch TP-LINK TL-SG1048D", ma być Switch TP-LINK TL-SG1048; mylnie wpisano literę D w modelu switch'a - model taki nie istnieje).
Specyfikacja - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf - specyfikacja nieaktualna; sprzed 24 marca 2020r. godz. 13:50.
Wynik zapytania ofertowego - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 07.01.2020 r. na „Opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego w Opolu wraz z nadzorem autorskim”
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej archiwum Starostwa II - 07.01.2020.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy -archiwum II.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług - archiwum II.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - archiwum - II.doc
001.pdf
003.pdf
004.pdf
005.pdf
uchwała plan zagospod. - Książąt Op.27.pdf
Wyciąg z palnu zagospodarowania Książąt Opolskich.doc
Zapytanie ofertowe z dnia 13.12.2019 r. na dostawę materiałów eksploatacyjnych do komputerów:
Materiały eksploatacyjne na 2020 r - zaproszenie .pdf
Materiały eksploatacyjne na 2020 r - Kosztorys ofertowy v2.xls - usunięto 4 pozycje OCE TCS500 (2x tusz + 1x głowica) i dodano w to miejsce 3 nowe pozycje,
Materiały eksploatacyjne na 2020 r - Kosztorys ofertowy v2.pdf - usunięto 4 pozycje OCE TCS500 (2x tusz + 1x głowica) i dodano w to miejsce 3 nowe pozycje,
Materiały eksploatacyjne na 2020 r - wzór umowy.pdf
Materiały eksploatacyjne na 2020 r - Kosztorys ofertowy.xls - wersja nieaktualna
Materiały eksploatacyjne na 2020 r - Kosztorys ofertowy.pdf - wersja nieaktualna
Termin składania ofert do dnia 18 grudnia 2019 r. do godz. 15.00.
Aktualizacja z dnia 17 grudnia 2019 r., godz. 15:15:
Na skutek powzięcia informacji od kilku Oferentów o problemach z dostępnością na rynku pakietów (combipack) Oce TCS500 2x tusz + 1x głowica, usunięto te pozycje, a dodano pozycje Oce TCS500 1x tusz + 1x głowica, jednocześnie modyfikując zamawianą potencjalnie ilość tych pozycji. Prosi się Oferentów, którzy złożyli już ofertę o przesłanie oferty zmodyfikowanej.
Aktualizacja z dnia 18 grudnia 2019 r., godz. 08:30:
Errata: W kosztorysie, w pozycji nr 97 jest: "Żółty tusz 2x400ml + ...", a ma być "Żółty tusz 400ml + ...".
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty GK.6623.13.2019.MKo z dn. 09.12.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity. Dz. U. z 2019 r. poz.725 z późn. zm.) dot. dz. nr 70 i 75, AM 2, obręb Dobrzeń Mały, gmina Dobrzeń Wielki
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty GK.6623.12.2019.RŁ z dn. 09.12.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity. Dz. U. z 2019 r. poz.725 z późn. zm.) dot. dz. nr 237, AM 1, o pow. 0,4615 ha, obręb Karczów, gmina Dąbrowa
Zapytanie ofertowe z dnia 09.12.2019 r. na „Opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego w Opolu wraz z nadzorem autorskim”
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej archiwum Starostwa II.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy -archiwum II.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług - archiwum II.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - archiwum - II.doc
001.pdf
003.pdf
004.pdf
005.pdf
uchwała plan zagospod. - Książąt Op.27.pdf
Wyciąg z palnu zagospodarowania Książąt Opolskich.doc
Zapytanie ofertowe z dnia 18.11.2019 r. na Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Powiatu Opolskiego wskazanych wykonawcy przez Policję:
Zapytanie ofertowe z dn. 18.11.2019 r - stwierdzenie zgonu.pdf
zalacznik-nr-1-do-zapytania-ofertowego.docx
zalacznik-nr-2-do-zapytania-ofertowego.docx
Zapytanie ofertowe z dnia 17.10.2019 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf
Specyfikacja - sprzęt komputerowy i oprogramowanie, aktualizacja z dnia 24-10-2019 r.pdf - zawiera aktualizację z dnia 24 października 2019 r. z godz. 12:50,
Wzór umowy - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf
Termin składania ofert do dnia 23 października 2019 r. do godz. 12.00.
Aktualizacja z dnia 24 października 2019 r. z godz. 12:50 - w związku z powzięciem przez Zamawiającego wiedzy o obecności na rynku alternatywnego, znacznie tańszego, modelu urządzenia wielofunkcyjnego, na równi zaspokajającego potrzeby Zamawiającego z modelem urządzenia wymienianym dotychczas w zapytaniu ofertowym, bardzo prosi się tych Oferentów, którzy nadesłali w wyznaczonym terminie swoje oferty, o zaktualizowanie swoich ofert w zakresie zmienionych pozycji. Dodano model urządzenia wielofunkcyjnego Brother MFC-L8690CDW (alternatywnie do już obecnego w zapytaniu modelu Brother MFC-L8900CDW) oraz zastąpiono tonery Brother TN-426CMYK tonerami Brother TN-423CMYK, pasującymi do obu modeli urządzeń. Prosi się o zaktualizowanie oferty w terminie do dnia 25.10.2019 r. do godz. 11:00.
Aktualizacja z dnia 21 października 2019 r. z godz. 11:30 - kierując się informacjami od Oferentów o słabej dostępności niektórych pozycji, dodano alternatywny model komputera przenośnego (Dell Vostro 3580), dodano alternatywny model dysku twardego (WD 60EFAX). Dodano także nową pozycję - kości pamięci RAM DDR3 (7 szt.) - potrzeba, która wynikła w trakcie trwania zapytania.
Specyfikacja - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.pdf - specyfikacja nieaktualna, sprzed dnia 21 października 2019 r. i godz. 11:30.
Specyfikacja - sprzęt komputerowy i oprogramowanie, aktualizacja z dnia 21-10-2019 r.pdf - specyfikacja nieaktualna, zawiera aktualizację z dnia 21 października 2019 r. z godz. 11:30,
Zapytanie ofertowe z dnia 28.08.2019 r. na dostawę zestawu komputerowego:
Zapytanie ofertowe na dostawę zestawu komputerowego.pdf
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na dostawę zestawu komputerowego.pdf
Wzór umowy na dostawę zestawu komputerowego.pdf
Termin składania ofert do dnia 2 września 2019 r. do godz. 10.00.
Protokół z otwaracia ofert OR.042.2.2017.JW z dn. 12.09.2019 r.pdf
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.8.2019.DK z dn. 07.08.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późn. zm.) dot. dz. nr 71, am. 1 obr. Stobrawa, gm. Prószków, dz. nr 72 am. 1, obr. Stobrawa, gm. Popielów, nr 96/29 am. 5, obr. Daniec, gm. Chrząstowice, dz. nr 738 am.6, obr. Ligota Prószkowska, gm. Prószków
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.7.2019.RŁ z dn. 07.08.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz.U. z 2017r. poz. 2101 z późn. zm.) dot. dz. nr 131 a.n. 2 o pow. 0,0100 ha obręb Magnuszowiczki gmina Niemodlin.
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.5.2019.AF z dn. 19.06.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Łubniany, gmina Łubniany, dla działki nr 368/1, 368/5, 368/4 arkusz mapy 2 o powierzchni ogólnej 0.4257 ha" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - z 2019 r., poz. 725 z późn. zm.).
Zapytanie ofertowe w z dnia 24.06.2019 r. na "Wykonanie stacji hydroforowej ppoż. oraz wymianę hydrantów w budynku szpitala w Ozimku" w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
zapytanie ofertowe stacja hydroforowa Ozimek.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - ppoż ozimek.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego potencjał kadrowy.doc
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - RODO.doc
wzór umowy ppoż ozimek nowy.pdf
Dokumentacja projektowa:
projekt - stacja hydroforowa Ozimek.pdf
projekt - rysunek stacja hydroforowa Ozimek.pdf
projekt - schemat elektr. stacja hydroforowa Ozimek.pdf
STWiORB - stacja hydroforowa Ozimek.pdf
Termin składania ofert: 5.07.2019 r. do godz. 14.00
Zapytanie ofertowe OR.042.2.2017.JW z dnia 10.06.2019 r. na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w ramach projektu "Kształcenie zawodowe dla rynku pracy - 3":
Uwaga! Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek obejmuje produkty oryginalne, wyprodukowane przez producentów drukarek, wymienionych w kosztorysie ofertowym. Nie zamienniki. patrz wzór umowy §4 ust.1
Zapytanie ofertowe z dn. 10.06.2019 r. na zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych wraz ze specyfikacją.pdf
Wzór umowy na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych - Kształcenie zawodowe dla rynku pracy - 3.pdf
Termin składania ofert do dnia 17 czerwca 2019 r. włącznie, na adres poczty elektronicznej
Protokół z otwarcia ofert OR.042.2.2017.JW z dnia 25.06.2019
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.4.2019.DK z dn. 05.05.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Chrząszczyce, gmina Prószków, dla działki nr 361/230 arkusz mapy 2 o powierzchni ogólnej 0.6071 ha" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.).
Zapytanie ofertowe w z dnia 29.04.2019 r. dotyczące "Opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego w Opolu wraz z nadzorem autorskim"
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej archiwum Starostwa.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - osuszania.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.doc
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - RODO.doc
uchwała plan zagospod. - Książąt Op.27.pdf
Wyciąg z palnu zagospodarowania Książąt Opolskich.doc
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.2.2019.ASt z dn. 17.04.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.) w obrębie Komprachcice
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.3.2019.ASt z dn. 01.04.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.).
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.1.2019.RŁ z dn. 05.03.2019 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.).
Zapytanie ofertowe w z dnia 13.02.2019 r. dotyczące usługi w zakresie zarządzania projektem pn. "e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych województwa opolskiego"
Zapytanie Ofertowe.pdf
zalacznik-nr-1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy.doc
zalacznik-nr-2-oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-udzialu-i-braku-podstaw-do-wykluczenia (1).docx
zalacznik-nr-3-wykaz-wykonywanych-uslug.doc
zalacznik-nr-4-wykaz-osob.doc
zalacznik-nr-5-wzór umowy inżynier.pdf
zalacznik-nr-6-wzór umowy ppdo.pdf
zalacznik-nr-7-oswiadczenia-w-zakresie-wypelnienia-obowiazkow-informacyjnych-przewidzianych-w-art-13-i-14-rododocx (2).doc
zalacznik-nr-8-do-zapytania-ofertowego-studium-wykonalnosci-inwestycji.pdf
Pytania i odpowiedzi:
Termin składania ofert: 21.02.2019 r. do godz. 10.00
Protokół z otwarcia ofert z dnia 05.03.2019.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 19.01.2019 r. na dostawę samochodu osobowo - terenowego
Zapytanie ofertowe z dnia 21.01.2019 - samochód służbowy.pdf
Termin składania ofert do dnia 25 stycznia 2019 r. do godz. 12.00
Zapytanie ofertowe z dnia 10.01.2019 r. na dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowo - terenowego
Zapytanie ofertowe z dnia 10.01.2019 - samochód służbowy - zmieniony.pdf - w specyfikacji w pkt 3.1. zapytania ofertowego z dnia 10.01.2019 r. wprowadzono zapis dotyczący rodzaju opon zgodnie z załącznikiem nr 1. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.
Zapytanie ofertowe z dnia 10.01.2019 - samochód służbowy.pdf
Termin składania ofert do dnia 16 stycznia 2019 r. do godz. 12.00.
Zapytanie ofertowe z dnia 11.12.2018 r. na dostawę materiałów eksploatacyjnych do komputerów:
Materiały eksploatacyjne na 2019 r - zaproszenie .pdf
Materiały eksploatacyjne na 2019 r - Kosztorys ofertowy.xls
Materiały eksploatacyjne na 2019 r - Kosztorys ofertowy.pdf
Materiały eksploatacyjne na 2019 r - wzór umowy.pdf
Termin składania ofert do dnia 17 grudnia 2018 r. do godz. 15.00.
Notatka służbowa z wyniku zapytania ofertowego na dostawę materiałów eksploatacyjnych do komputerów:
Materiały eksploatacyjne na 2019 r - notatka - wynik zapytania.jpeg
Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2018 r. na dostawę serwera wraz z oprogramowaniem:
Zapytanie-serwer_specyfikacja.pdf
Termin składania ofert do dnia 6 grudnia 2018 r. do godz. 11.00.
Aktualizacja z dnia 4 grudnia 2018 r., o godz. 9.56:
Zmieniono specyfikację serwera w następującej kwestii:
- dopuszczono zamiast portu PS/2 zaoferowanie portu USB pod warunkiem, że nie przeszkodzi to w dostępie do konfiguratora macierzy RAID i BIOS lub UEFI, jeszcze przed uruchomieniem systemu operacyjnego.
Poniżej zaktualizowana specyfikacja:
Zapytanie-serwer_specyfikacja_v2.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2018 r. na dostawę drukarki wielkoformatowej:
Zapytanie-ploter_specyfikacja.pdf
Termin składania ofert do dnia 6 grudnia 2018 r. do godz. 11.00.
Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2018 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie-sprzet_komputerowy.pdf
Zapytanie-sprzet_komputerowy_specyfikacja.pdf
Wzor umowy-sprzet_komputerowy.pdf
Termin składania ofert do dnia 6 grudnia 2018 r. do godz. 11.00.
Zapytanie ofertowe z dnia 29.11.2018 r. - dostawa samochodu osobowo - terenowego ANULOWANE
Zapytanie ofertowe - samochód 2018 - II.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 22.11.2018 r. - dostawa samochodu osobowo - terenowego UNIEWAŻNIONO
Zapytanie ofertowe - samochód 2018.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 16.11.2018 r. - na wykonanie, dostawę i montaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oraz Partnerów tablic informacyjno-pamiątkowych w projekcie pn. „e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych województwa opolskiego”
Zapytanie Ofertowe - tablice informacyjno-pamiątkowe.pdf
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy.doc
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - RODO.doc
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - wzór umowy.pdf
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wzory tablic.doc
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - oświadczenie.doc
Termin składania ofert do dnia 23.11.2018 r. godz. 10:00
Protokół z otwarcia ofert - Wykonanie, dostawa i montaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oraz Partnerów tasblic informacyjno-pamiatkowych.pdf
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.14.2018.ASt z dn. 30.10.2018 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.).
Zapytanie ofertowe z dnia 29.10.2018 r. - Wycinki 13 drzew z działki nr 283/8 obręb Chróścina
Zapytanie ofertowe - wycinka drzew Chróścina- Powiat Opolski.pdf
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz-ofertowy.doc
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - decyzja.pdf
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - RODO.doc
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.13.2018.KMo z dn. 13.09.2018 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pt. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Dębie gmina Chrząstowice" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.).
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty nr GK.6623.5.2018.ASt z dn. 18.07.2018 r. na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów" w trybie art. 26 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.).
Zapytanie ofertowe z dnia 19.06.2018r. na opracowanie projektów SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami oraz wsparcie Zamawiającego w postępowaniach przetargowych na wyłonienie wykonawcy systemu w projekcie pn. „e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych województwa opolskiego”
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia.docx
Załącznik nr 3 - Wykaz wykonywanych usług-1.doc
Załącznik nr 4 - Wykaz osób-1.doc
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - wzór umowy.pdf
Załącznik nr 6 - Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO.docx.doc
Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego Studium Wykonalności Inwestycji.pdf
Załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.zip
Termin składania ofert do dnia 06.07.2018 r. godz. 10:00
protokół wyboru wykonawcy SIWZ.pdf
_______________________________________________________________________________________________________________________
Zapytanie ofertowe z dnia 29.03.2018 r. na dostawę 2 szt. licencji na system bazodanowy Oracle, do wykorzystywania wyłącznie z systemem ERGO firmy Comarch.
Zapytanie ofertowe na 2 szt. licencji systemu Oracle.jpeg
Wzór umowy na 2 szt. licencji Oracle.pdf
Termin składania ofert do dnia 03.04.2018 r. włącznie.
Zapytanie ofertowe z dnia 21.03.2018 r. na realizacje zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej dostawy i montażu dźwigu osobowego w budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31"
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej wymiana dźwigu Ozimek 2.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - dach.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego potencjał kadrowy.doc
wzór umowy wymiana dźwigu Ozimek.pdf
Termin składania ofert do dnia 28.03.2018 r. godz. 15:30
Zapytanie ofertowe z dnia 7.03.2018 r. na realizacje zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej dostawy i montażu dźwigu osobowego w budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31" - unieważnienie
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej wymiana dźwigu Ozimek 3.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - dach.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego potencjał kadrowy.doc
wzór umowy wymiana dźwigu Ozimek.pdf
Termin składania ofert do dnia 16.03.2018 r. godz. 14:00
Zapytanie ofertowe z dnia 02.03.2018 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - dostawa sprzetu komputerowego i oprogramowania.jpeg
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf
Termin składania ofert do dnia 7 marca 2018 r. do godz. 11.00.
Aktualizacja z dnia 6 marca 2018 r., o godz. 8.00:
Zmieniono specyfikację sprzętu komputerowego dot.:
- pozycji nr 9), tj. urządzenia wielofunkcyjnego - ze względu na zgłoszone zastrzeżenie o braku dostępności modelu Brother DCP-L8450CDW dopuszczono zaoferowanie alternatywnie innego modelu, Brother MFC-9340CDW,
- pozycji nr 11), tj. zasilacza awaryjnego UPS - ze względu na zgłoszone zastrzeżenie o braku dostępności modelu Ever Eco 1200 CDS dopuszczono zaoferowanie alternatywnie innego modelu, Ever Eco Pro 1200 CDS AVR.
Poniżej zaktualizowana specyfikacja:
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 12.12.2017 r. na dostawę materiałów eksploatacyjnych do komputerów:
Materiały eksploatacyjne do komputerów na 2018 r - Zaproszenie.pdf
Materiały eksploatacyjne do komputerów na 2018 r - Kosztorys ofertowy.pdf
Materiały eksploatacyjne do komputerów na 2018 r - Kosztorys ofertowy.xls
Materiały eksploatacyjne do komputerów na 2018 r - wzór umowy.pdf
Termin składania ofert do dnia 18 grudnia 2017 r. włącznie.
Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2017 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.jpeg
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf
Wzór umowy na dostawę sprzetu komputerowego i oprogramowania.pdf
Termin składania ofert do dnia 12 grudnia 2017 r. włącznie.
Aktualizacja z dnia 11 grudnia 2017 r.:
Zmieniono specyfikację sprzętu komputerowego i oprogramowania dot. pozycji nr 3), tj. komputera stacjonarnego, wyłącznie w takim zakresie, że zrezygnowano z wymogu downgrade'u systemu operacyjnego do systemu Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit OEM, z uwagi na brak pełnej kompatybilności wymaganego procesora z tym systemem operacyjnym. Poniżej zaktualizowana specyfikacja:
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania- bez downgrade do Microsoft Windows 7.pdf
Zapytanie ofertowe "Dostawa-zakup używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego"
Wzór umowy na dostawę - zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego.pdf
Zapytanie ofertowe na dostawę - zakup używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego.doc
Termin składania ofert: do 01.12.2017 r. do godz. 12.00, kancelaria Starostwa Powiatowego w Opolu p. 4, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole
Zapytanie ofertowe dla zadania pn. "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu".
Zapytanie ofertowe dla zadania pn. "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu".
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc
Załącznik nr 2 - wzór umowy.pdf
Termin składania ofert: do 10.11.2017 r. do godz. 13.00, kancelaria Starostwa Powiatowego w Opolu p. 4, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w częśćĹi dotyczącej użytku łąki trwałe klasy III (ŁIII) o pow. 0,5796 ha w działkach nr 18/2 i 18/3 k.m.1 o pow. całk. 0,9400 ha położonej w KOtorzu Wielkim gmina Turawa"
Zapytanie ofertowe OR.042.1.2017.JW z dnia 16.10.2017 r. na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych:
Uwaga! Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek obejmuje produkty oryginalne, wyprodukowane przez producentów drukarek, wymienionych w kosztorysie ofertowym. Nie zamienniki. patrz wzór umowy §4 ust.1
Zapytanie ofertowe z dn. 16.10.2017 r. na zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych wraz ze specyfikacją
Wzór umowy na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Termin składania ofert do dnia 23 października 2017 r. włącznie, na adres poczty elektronicznej
Zapytanie ofertowe z dn. 14 sierpnia 2017 r. na zadanie pn. „Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Powiatu Opolskiego wskazanych Wykonawcy przez Policję”
Zapytanie ofertowe z dn. 14 sierpnia 2017 r. na zadanie pn. „Świadczenie usługi w postaci stwierdzenia zgonu i jego przyczyny
oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Powiatu Opolskiego
wskazanych Wykonawcy przez Policję”.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Oferty należy przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Opolu, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole lub dostarczyć osobiście do kancelarii Starostwa (pok. nr 4) bądź przesłać pocztą elektroniczną na adres: z oznaczeniem:
„Stwierdzanie zgonu – OFERTA”
Termin składania ofert upływa dnia 25.08.2017 r. do godz. 1400
Zapytanie ofertowe z dnia 31.07.2017 KM.7135.75.2017.ŁB na wyłonienie rzeczoznawcy - biegłego sądowego lub biegłego rewidenta, który dokona wyceny koniecznych wydatków koniecznych z wykonywaniem dozoru oraz wynagrodzenia za dozór dla celów ustalenia należności wobec przedsiębiorcy przechowującego pojazdy.
Zapytanie ofertowe 1
Zapytanie ofertowe 2
Zapytanie ofertowe 3
Formularz ofertowy 1
Formularz ofertowy 2
Termin składania ofert do dnia 17.08.2017 r.
Zapytanie ofertowe OR.042.1.2017.JW z dnia 31.07.2017 r. na dostawę komputera:
Zapytanie ofertowe oraz specyfikacja sprzętu komputerowego.pdf
Wzór umowy na dostawę sprzetu komputerowego.pdf
Termin składania ofert do dnia 7 sierpnia 2017 r. włącznie.
Zapytanie ofertowe z dnia 18.07.2017 r. na realizacje zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej remontu dachu budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31"
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej dach Ozimek 3.pdf
wzór umowy remont dachu Ozimek.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - dach.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego potencjał kadrowy.doc
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów" dla działek z obrębów Daniec (3szt.), Kosorowice (1), Raszowa (2), Karłowice (1), Ligota Turawska (2), Daniec (1), Osowiec (1)
Zapytanie ofertowe z dnia 20.06.2017 r. na realizacje zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej remontu dachu budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31" - unieważnienie
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej dach Ozimek.pdf
wzór umowy remont dachu Ozimek.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - dach.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego potencjał kadrowy.doc
Zapytanie ofertowe z dnia 13.06.2017 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.jpeg
Wzor umowy dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf - wersja nieaktualna, przestała obowiązywać dnia 14.06.2017 r., ok. godz. 13:20,
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf - wersja aktualnie obowiązująca; umożliwiono Oferentom zaoferowanie alternatywnego modelu drukarki laserowej, w związku z problemami z dostępnością drukarki wymienionej w poprzedniej specyfikacji.
Termin składania ofert do dnia 22 czerwca 2017 r. włącznie.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w części dotyczącej użyku pastwiska trwałe klasy II (PsIII) o pow. 0.2841 ha w działce nr 696/205 k.m.2 o powierzchni całkowitej 0.5560 ha położonej w Ligcie Turawskiej gmina Turawa".
Zapytanie ofertowe z dnia 06.06.2017 r. na realizacje zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej remontu dachu budynku szpitala w Ozimku przy ul. Częstochowskiej 31" - unieważnienie
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej dach Ozimek.pdf
wzór umowy remont dachu Ozimek.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - dach.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego potencjał kadrowy.doc
Zapytanie ofertowe z dnia 05.05.2017 r. na realizację zadania pn: "Sporządzenie dokumentacji urządzeniowej lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie powiatu opolskiego"
Zapytanie ofertowe OŚ.602.2.2017.ET z dnia 05.05.2017.pdf
Załącznik - Warunki wykonania dokumentacji urządzeniowej.pdf
Oferty należy składać drogą pisemną za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście w siedzibie zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Opolu, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole), faksem na numer 775415103, drogą elektroniczną e-mail: mparfimczyk@powiatopolski.pl w nieprzekraczalnym terminie do 22 maja 2017 r.
Zapytanie ofertowe z dnia 11.05.2017 r. o udzielenie licencji na program ESET:
Termin składania ofert mija 15 maja 2017 r. o godzinie 9:00
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Dąbrowa, gmina Dąbrowa, działka nr 316/1 i działka nr 316/2 arkusz mapy 2"
UWAGA! Zmiana warunków wykonania dokumentacji urządzeniowej i terminu składania ofert.
Zapytanie ofertowe z dnia 04.04.2017 r. na realizację zadania pn: "Sporządzenie operatów urządzeniowych lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie powiatu opolskiego"
Zapytanie ofertowe OŚ.602.2.2017.ET
Załącznik Warunki wykonania dokumentacji urządzeniowej.pdf nieaktualne
Załącznik Warunki wykonania dokumentacji urządzeniowej - wersja zmieniona.pdf
Oferty należy składać drogą pisemną za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście w siedzibie zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Opolu, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole), faksem na numer 775415103, drogą elektroniczną e-mail: mparfimczyk@powiatopolski.pl w nieprzekraczalnym terminie do 10 kwietnia 2017 r. do 13 kwietnia 2017 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Magnuszowice gmina Niemodlin, działka nr 173/13 arkusz mapy 1"
Zapytanie ofertowe z dnia 09.03.2017 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - sprzęt komputerowy i oprogramowanie.jpeg
Specyfikacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf
Wzór umowy dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.pdf
Termin składania ofert do 19 marca 2017 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Jaczowice gmina Niemodlin, działka nr 223/1 arkusz mapy 1"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Chróścina gmina Dąbrowa, działka nr 569/49 arkusz mapy 4"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Grodziec, gmina Ozimek, dla działki nr 524/2 arkusz mapy 1 w części dotyczącej użytku klasy V"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Dobrzeń Wielki, gmina Dobrzeń Wielki, dla działki nr 1857/156 arkusz mapy 4 w części dotyczącej użytku klasy V"
Zapytanie ofertowe dla zadania pn.: "Dostawa teczek akt pojazdu oraz teczek ewidencyjnych kierowcy na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu"
Zapytanie oferowe - dostarczenie teczek akt pojazdu ikierowcy 2017 r.pdf
Uwaga! Doprecyzowania zapytania ofertowego:
Doprecyzowanie zapytania ofertowego.pdf
Teczka akt ewidencyjnych kierowcy-wzór.jpeg
Teczka akt pojazdu-wzór.jpeg
Termin składania ofert do 15 stycznia 2017 r.
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów eksploatacyjnych do komputerów.
Materiały eksploatacyjne na 2017 r- Zaproszenie do złożenia oferty.jpeg
Materiały eksploatacyjne na 2017 r- wzor umowy.pdf
Materiały eksploatacyjne na 2017 r- Kosztorys ofertowy.xls
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Niewodniki gmina Dąbrowa działka nr 287 arkusz mapy 2 oraz w obrębie Narok gmina Dąbrowa działka nr 266 i działka nr 272 arkusz mapy 2"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Gościejowice gmina Niemodlin, działka nr 216 arkusz mapy 1"
Zapytanie ofertowe na dostawę i uruchomienie Systemu Kolejkowego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu.
Zapytanie ofertowe - system kolejkowy.jpeg
załącznik nr 1 - założenia funkcjonalne systemu.pdf
załącznik nr 2 - opis sposobu oceny ofert.pdf
załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf
załącznik nr 4 - formularz ofertowy.pdf
Termin składania ofert: do 18 listopada 2016 r. do godziny 12.00 drogą elektroniczną na adres e-mail: mpiatkowski@powiatopolski.pl
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Opolu.
Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa kart podarunkowych.pdf
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf
Termin składania ofert: do 16 listopada 2016 r. do godz. 14.00, kancelaria ogólna Starostwa Powiatowego w Opolu, p. 4 ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole lub drogą elektroniczną (zeskanowany wypełniony i podpisany formularz) na adres: twalecko@powiatopolski.pl
Zapytanie ofertowe na dostawę i uruchomienie Systemu Kolejkowego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu.
System Kolejkowy - Zapytanie Ofertowe.jpeg
System Kolejkowy - Założenia Funkcjonalne.pdf
Termin składania ofert: do 4 listopada 2016 r. drogą elektroniczną na adres e-mail: mpiatkowski@powiatopolski.pl
Zapytanie ofertowe wycofane z powodu niejednoznaczności ofert i braku możliwości ich porównania
Zapytanie ofertowe dla zadania pn. "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Opolu".
Zapytanie ofertowe - wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych 2017.pdf
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc
Załącznik nr 2 - wzór umowy.pdf
UWAGA!!! Zmiana treści zapytania ofertowego.
Zmiana treści zapytania ofertowego.pdf
Termin składania ofert: do 20.10.2016 r. do godz. 13.00, kancelaria Starostwa Powiatowego w Opolu p. 4, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole
Zapytanie ofertowe dot. zadania pn. "Ochrona, monitoring oraz konwój wartości pieniężnych dla Starostwa Opolskiego"
Zapytanie ofertowe ochrona 2017.pdf
Zał. nr 1 do zapytania ofertowego UMOWA - ochrona - na 2017 r.pdf
Zał. nr 2 do zapytania ofertowego - ochrona.doc
Załącznik nr 4 do umowy.pdf
Termin składania ofert: do 22.09.2016 r. do godz. 12.00, kancelaria Starostwa Powiatowego w Opolu p. 4, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole
Zapytanie ofertowe dotyczy zadania pn. "Wykonanie audytu i studium wykonalności dla wspólnego projektu pn. e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych województwa opolskiego"
Protokół z wyboru ofert
Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 07.09.2016 r.pdf
Zapytanie ofertowe
Opis przedmiotu zamówienia
Wzór umowy
Porozumienie
Zapytanie o cenę na Opracowanie Studium Wykonalności Inwestycji zgodnie z dokumentami związanymi z procedurą naboru wniosków o wsparcie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 na poziomie regionalnym, krajowym i unijnym.
Termin składania ofert: do 8 września 2016 r. drogą elektroniczną na adres e-mail: mkupka@powiatopolski.pl
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce 458/5 km 3 położonej w obrębie Chmielowice, gmina Komprachcice"
Zapytanie ofertowe z dnia 25.08.2016 r. na zadanie pn. „Opracowanie dokumentacji technicznej osuszania, remontu bądź wykonania nowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku przy ul. Książąt Opolskich 27 w Opolu oraz budynku przy ul. Wojska Polskiego 5 w Niemodlinie wraz z nadzorem autorskim"
zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej osuszanie budynków.pdf
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - osuszania.doc
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.doc
Termin składania ofert: 30.08.2016 r.
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert - 02.09.2016 r.
Zmiana terminu składania ofert.pdf
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Brynica, gmina Łubniany część działki nr 2138/145 arkusz mapy 2"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Wrzoski, gmina Dąbrowa dla działki nr 681/88 arkusz mapy 4"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Skarbiszowice, gmina Tułowice dla działki nr 13/1 arkusz mapy 1"
Zapytanie ofertowe z dnia 25.05.2016 r. na sporządzanie operatów urządzeniowych dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa i udostępnienie programu komputerowego - bazodanowy projekt gis
Zapytanie ofertowe z dnia 25.05.2016 .r OŚ.602.7.1.2016.UKK.pdf
Termin składania ofert: do 31.05.2016 r. do godz. 14.00 drogą elektroniczną na adres e-mail: srodowisko@powiatopolski.pl
Zapytanie ofertowe z dnia 19.05.2016 r. na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
Zapytanie ofertowe - dostawa sprzetu komputerowego.jpeg
Specyfikacja - dostawa sprzetu komputerowego.pdf
Wzor umowy - dostawa sprzetu komputerowego.pdf
Zapytanie ofertowe z dnia 16.05.2016 r. na dostawę urządzeń komputerowych typu "zapora ogniowa":
Zapytanie ofertowe - dostawa urzadzeń typu 'zapora ogniowa'.jpeg
Specyfikacja - dostawa urzadzeń typu 'zapora ogniowa'.pdf
Wzór umowy - dostawa urzadzeń typu 'zapora ogniowa'.pdf
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Krasiejów, gmina Ozimek, działki nr 776/89 i część działki nr 777/90 arkusz mapy 5"
Zapytanie ofertowe z dnia 22.03.2016 r. na dzierzawę terminali płatniczych
Zapytanie ofertowe - terminale płatnicze.pdf
Druk oferty - terminale płatnicze.doc
Zapytanie ofertowe z dnia 08.03.2016 r. na dostawę sprzętu komputerowego:
Zapytanie ofertowe - sprzet komputerowy.jpeg
Specyfikacja.pdf
Wzor_umowy_dostawy.pdf
Zapytanie ofertowe z dn. 01.03.2016 r. na zadanie pn. "Opracowanie dokumentacji technicznej remontu dachu budynku przy ul. Ks. Opolskich 27 w Opolu oraz klatki schodowej wraz z oświetleniem"
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej dach 01.03.pdf
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - dach.doc
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.doc
Protokół z wyboru oferty, dotyczy wykonania usługi pn. "Obsługa informatyczna Wydziałów Geodezji i Kartografii oraz Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Opolu".
Protokół z wyboru oferty, dotyczy wykonania usługi pn. "Obsługa informatyczna Wydziałów Geodezji i Kartografii oraz Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Opolu" - strona nr 2
Protokół z wyboru oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie: Sławice, gmina Dąbrowa dla działki nr 1395/43 arkusz mapy 4, stanowiącej użytek: grunty orne RIIIb o pow. 0,6967 ha"
Anulowanie zapytania ofertowego z dn. 17.12.2015 r. dot. outsourcingu usług informatycznych
Anulowanie zapytanie ofertowego z dn. 17.12.2015 r. dot. outsourcingu usług informatycznych dla Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Opolu
Zapytanie ofertowe dot. outsourcingu usług informatycznych:
Zapytanie ofertowe dotyczące outsourcingu usług informatycznych dla Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Opolu
Termin składania ofert: 22.12.2015 r. do godz. 12.00
Zapytanie ofertowe dot. Świadczenia usług pocztowych w 2016 r.
UWAGA!!! Zmiany do zapytania ofertowego z dnia 18.11.2015 r. dot. Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016 r.
- Nowy termin składania ofert: 27.11.2015 r. do godz. 12:30
Zapytanie ofertowe z dnia 18.11.2015 r. dot. Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016 r.
Termin składania ofert: 25.11.2015 r. do godz. 12:00
Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego z dn. 18.11.2015 r. dot. Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016 r.
II. Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego z dn. 18.11.2015 r. dot. Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016 r.
III. Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego z dn. 18.11.2015 r. dot. Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2016 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Chmielowice, gmina Komprachcice na działkach nr 304/56 i 305/56 km 3"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Gracze gmina Niemodlin na dz 549 km 3"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Górki, gmina Prószków, działki nr 75/1 arkusz mapy 1".
Protokół z wybory najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Chmielowice, gmina Komprachcice na działce nr 1294/118 km 4"
protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Lipno, gmina Niemodlin"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gruntów w obrębie Szydłów, gmina Tułowice"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej ofert na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Karczów gmina Dąbrowa"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Dylaki, gmina Ozimek w związku z zalesieniem działek nr 2 i 30 arkusz mapy 8"
Protokół z wyboru oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie: Sławice, gmina Dąbrowa"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gruntów w obrębie Wawelno gmina Komprachcice w związku z zalesieniem działki nr 142/44 km 4"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Krasiejów gmina Ozimek".
Zapytanie oferotwe na zakup samochodu służbowego z dn. 02.03.2015 r.
Zapytanie ofertowe oraz wzór oferty.doc
Zapytanie ofertowe - ochrona fizyczna budynku i mienia Powiatu Opolskiego, monitorowanie budynków, usługa transportu chronionego (konwój i inkaso wartości pieniężnych)
Zapytanie ofertowe ochrona.pdf
zał.nr 2 ochrona.doc
WZÓR UMOWA - ochrona.pdf
Załącznik nr 4 do umowy.pdf
Termin składania ofert 03.12.2014 r.
Zapytanie oferotwe na zakup samochodu służbowego
Zapytanie ofertowe - samochód.doc
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Masów gmina Łubniany"
Zapytanie ofertowe na druk, pakowanie i dostawę kart do głosowania
Wydruk, pakowanie w paczki i dostawa kart do głosowania w wyborach do Rady Powiatu Opolskiego zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
Protokół z wybory najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Gleboznawcza klasyfikacja gruntów w obrębie Komprachcice gmina Komprachcice"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie: Dąbrowa, gmina Dąbrowa"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie: Chobie, gmina Ozimek."
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji technicznej budowy hali sportowej przy Zespole Szkół w Prószkowie
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej-hala sportowa-wersja aktualna.pdf
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - hala.doc
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług.doc
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.doc
Ogłoszenie: 08.08.2014 r. - 18.08.2014 r.
UWAGA ZMIANA ZAŁĄCZNIKA NR 2 - POWINNO BYĆ w okresie ostatnich 10 lat, a nie 3 lat.
Protokół z wyboru oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Czarnowąsy, gmina Dobrzeń Wielki na działkach 142/25, 245/24, 247/23 km 6 i 108 km2"
Protokół z wyboru ofert na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Kup, gmina Dobrzeń Wielki"
Protokół z wyboru oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Sady, gmina Niemodlin".
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Klasyfikacja gleboznawcza gruntów w obrębie Polska Nowa Wieś, gmina Komprachcice"
Zapytanie ofertowe na umieszczenie ogłoszenia prasowego w ramach promocji projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Załącznik nr 4 WZÓR OGŁOSZENIA W PRASIE.pdf
Ogłoszenie: 11.06.2014 - 17.06.2014 r.
Protokół wyboru wykonawcy - ogłoszenie w prasie.pdf
Zapytanie ofertowe na dostosowanie istniejących tablic informacyjnych do wymagań dla tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Załącznik nr 4 WZÓR TABLICY PAMIATKOWEJ.pdf
Ogłoszenie: 11.06.2014 r. - 17.06.2014 r.
Protokół wyboru wykonawcy - Tablice pamiątkowe.pdf
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumetacji technicznej-FOTOWOLTAIKA - II.doc
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy - II zapytanie".doc
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług".doc
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.doc
Ogłoszenie: 30.06.2014 r. - 13.06.2014 r.
Zapytanie ofertowe dla zadania pn. „Ograniczenie niskiej emisji w jednostkach organizacyjnych Powiatu Opolskiego – III etap” - opracowanie dokumentacji technicznej - Fotowoltaika
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy.doc
Zmiana przedmiotu zamówienia
Ważne - zmiana przedmiotu zamówienia - FOTOWOLTAIKA.doc
Ogłoszenie: 12.05.2014 r. - 23.05.2014 r.
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "przekwalifikowania z urzędu gruntu rolnego na leśny"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące wykonania usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębie Bierdzany gmina Turawa"
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty na zamówienie dotyczące usługi pn. "Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów ...."
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi pn. „Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w obrębach: Chmielowice, gmina Komprachcice i Chróścice, gmina Dobrzeń Wielki”.
Załącznik mapowy nr 1
Załącznik mapowy nr 2
Zapytanie ofertowe na publikację w prasie materiałów promujących Powiat Opolski
Formularz oferty
Wzór umowy
ogłoszenie: 20.01.14 - 27.01.14
Zapytanie ofertowe Opomiarowanie ciepła Ozimek.pdf
Zapytanie ofertowe Projekt elektryczny Ozimek.pdf
Zapytanie ofertowe - analiza możliwości przebudowy instalacji elektrycznych w budynku szpitala przy ul. Częstochowskiej 31 w Ozimku
zapytanie ofertowe analiza możliwości przebudowy instalacji elektrycznych.pdf
Zapytanie ofertowe - Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Plebiscytowej 5 w Opolu
zapytanie ofertowe dach plebiscytowa.pdf
Zapytanie ofertowe na wykonania usługi geodezyjnej pn. „Ustalenie przebiegu granic działki nr 336 z działką nr 335/2, arkusz mapy 3, obręb Skarbiszów – gmina Dąbrowa w trybie art. 29 ustawy Prawo geodezyjne i Kartograficzne ( tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)”
Wykaz ofert Skarbiszów.xls
oferta skarbisz__w.zip
Drugie zapytanie ofertowe na wykonanie tablic informacyjnych w ramach promocji projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Protokół wyboru wykonawcy - tablice 3 szt..pdf
Zapytanie ofertowe- szkolenie z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy 2.doc
Zapytanie ofertowe na wykonanie tablic informacyjnych w ramach promocji projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych zródeł energii współfinansowanego ze srodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Wzór tablicy informacyjnej
Herby i emblematy
Zapytanie ofertowe na umieszczenie ogłoszenia prasowego w ramach promocji projektu z zakresu ochrony powietrza, odnawialnych zródeł energii współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
Wzór ogłoszenia w prasie
Herby i emblematy
Protokół - ogłoszenie w prasie.pdf
Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy
Zapytanie ofertowe- szkolenie z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy.doc
odpowiedź nr 1 do zapytania ofertowego.doc
odpowiedź nr 2 do zapytania ofertowego.doc
odpowiedź nr 3 do zapytania ofertowego.doc
odpowiedź nr 4 do zapytania ofertowego.doc
zmiany w zapytaniu ofertowym.doc - zmiana terminu składania ofert 24.07.2013 g. 13.30
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty sporządzenia cyfrowej kopii dokumentów prawnych dla gminy Dobrzeń Wielki wraz z założeniem bazy zasiegów zasobu i powiązania sporządzonych kopii elektronicznych dokumentów z bazą zasięgów zasobu
geodezyjnego w programie "Geo-Info" zgodnie z pkt. 4 zapytania. (22.07.2013)
Wykaz ofert dla Sporządzenia cyfrowej kopii dokumentów prawnych dla gminy Dobrzeń Wielki wraz z założeniem bazy zasięgów zasobu i powiązania sporządzonych kopii elektronicznych dokumentów z bazą zasięgów zasobu geodezyjnego w programie Geo-Info (19.07.2013)
Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania opracowania pn. „Sporządzenie cyfrowej kopii dokumentów prawnych dla gminy Dobrzeń Wielki wraz z założenia bazy zasięgów zasobu i powiązania sporządzonych kopii elektronicznych dokumentów z bazą zasięgów zasobu geodezyjnego w programie Geo-Info”.
Zapytanie ofertowe - zakup zestawu ratownictwa medycznego PSP R-1
zapytanie ofertowe- zestaw medyczny PSP.doc
Zapytanie ofertowe - zakup narkotestów
zapytanie ofertowe- narkotest.doc